Internetinės parduotuvės taisyklės
Įžanga
Internetinė parduotuvė, pasiekiama adresu https://sztachetyzmetalu/, priklauso Dawidui Pańkowskiui, vykdančiam verslo veiklą pagal pavadinimą PANDA Dawid Pańkowski, su adresu Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny, NIP: 9662006503, REGON: 365612849, įregistruotam Centrinėje verslo veiklos registre, kurį tvarko Plėtros ministerija.
Kontakto duomenys Pardavėjo:
– el. pašto adresas: kontakt@sztachetyzmetalu
Šis dokumentas (kuris tuo pačiu yra reglamentas pagal 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų įstatymą) toliau vadinamas „Reglamentu”, nustato elektroninių paslaugų teikimo per Internetinę parduotuvę tipus ir apimtį, pardavimo sutarčių sudarymo per Internetinę parduotuvę taisykles, šių sutarčių vykdymo sąlygas, Kliento ir Pardavėjo teises ir pareigas bei sutarties atsisakymo tvarką ir pretenzijų nagrinėjimo procedūrą.
-
-
-
Apibrėžimai
-
Internetinė parduotuvė – internetinė parduotuvė, pasiekiama adresu https://sztachetyzmetalu/.
-
Pardavėjas – Dawidas Pańkowski, vykdantis verslo veiklą pagal pavadinimą PANDA Dawid Pańkowski, su adresu Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny, NIP: 9662006503, REGON: 365612849.
-
Klientas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas, neturintis juridinio asmens statuso, kurio teisės suteikia teisę sudaryti sutartį su Pardavėju.
-
Vartotojas – fizinis asmuo, sudaręs teisės aktą su Pardavėju, nesusijusį tiesiogiai su jo verslo ar profesine veikla.
-
Paslauga – elektroninės paslaugos, kurias teikia Pardavėjas per Internetinę parduotuvę.
-
Pirkimo sutartis – nuotoliniu būdu sudaryta sutartis tarp Kliento ir Pardavėjo per Internetinę parduotuvę, kurios objektas yra Prekės pirkimas.
-
Prekė – Kliento užsakymui paruošta prekė, kurią Klientas perka per Internetinę parduotuvę.
-
Užsakymo forma – forma, prieinama Internetinėje parduotuvėje, leidžianti pateikti užsakymą ir atlikti Prekės įsigijimą.
-
Darbo diena – viena diena nuo pirmadienio iki penktadienio, neįskaitant oficialių poilsio dienų.
-
-
Bendrosios nuostatos
-
Pardavėjas įsipareigoja teikti paslaugas Klientui pagal šiame Reglamente nustatytas sąlygas ir apimtį.
-
Klientas įsipareigoja naudotis Internetine parduotuve pagal galiojančius teisės aktus ir visuomenės elgesio normas.
-
Klientas, naudodamasis Pardavėjo paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių.
-
Pardavėjas laikosi asmens duomenų apsaugos principų, nustatytų Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679, 2016 m. balandžio 27 d. dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo bei panaikinančio Direktyvą 95/46/EB.
-
Klientas sutinka, kad Pardavėjas rinktų, saugotų ir tvarkytų asmens duomenis, kad galėtų įvykdyti sutartį. Išsamias asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir apsaugos sąlygas nustato Internetinės parduotuvės „Privatumo politika”.
-
Internetinėje parduotuvėje siūlomos prekės yra naujos, be fizinių ir teisinių trūkumų.
-
Informacija apie prekes, pateikiama Internetinės parduotuvės puslapyje, yra kvietimas sudaryti sutartį pagal 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso 71 straipsnį.
-
Visos kainos, pateikiamos Internetinės parduotuvės puslapyje, yra kainos su PVM.
-
Pardavėjas pasilieka teisę keisti Produktų kainas Internetinėje parduotuvėje, įtraukti naujas Prekes, taip pat rengti ir atšaukti reklamines akcijas ar keisti jau vykstančias akcijas.
-
-
Paslaugos ir bendros paslaugų teikimo sąlygos
-
Pardavėjas teikia paslaugas Klientui per Internetinę parduotuvę, kurių apimtis ir pobūdis nustatyti šiuose Taisyklių dokumentuose.
-
Paslaugos teikiamos pagal šias Taisykles, kurių Klientas turi laikytis, naudodamasis Internetine parduotuve ir per ją teikiamomis paslaugomis.
-
Pardavėjas įsipareigoja teikti tik tas paslaugas, kurios yra prieinamos Internetinėje parduotuvėje ir aiškiai nurodytos Taisyklių dokumentuose. Paslaugos teikimas yra ribotas pagal šias Taisykles ir galiojančius teisės aktus.
-
Būtini techniniai reikalavimai, norint naudotis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis:
-
-
Įrenginys, turintis prieigą prie interneto;
-
Interneto naršyklė, palaikanti slapukus (Cookies);
-
Prieiga prie elektroninio pašto.
-
Klientas privalo apmokėti interneto prieigos ir duomenų perdavimo išlaidas pagal savo interneto paslaugų tiekėjo nustatytas tarifas.
IV. Pirkimo–pardavimo sutarti
-
Pardavėjas leidžia pateikti užsakymus už Prekes, kurios prieinamos Internetinėje parduotuvėje, šiais metodais:
-
-
Naudojantis Užsakymo forma, kuri yra prieinama Internetinėje parduotuvėje 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
-
El. paštu adresu kontakt@sztachetyzmetalu.
-
Norėdamas pateikti užsakymą per Užsakymo formą, Klientas pasirenka Produktą, kuris prieinamas Internetinėje parduotuvėje, nurodydamas norimą kiekį ir pasirinkdamas prekei taikomas savybes (pvz., priedus, dedikaciją). Pasirinkęs Produktą (pridėjęs Produktą į „krepšelį“, naudojantis Internetinėje parduotuvėje siūloma funkcija), Klientas užpildo Užsakymo formą, nurodydamas duomenis, reikalingus užsakymo įvykdymui.
3. Pateikus užsakymą el. paštu, Klientas siunčia Pardavėjui informaciją apie užsakytą Produktą ir duomenis, reikalingus užsakymo įvykdymui, ypač asmens identifikavimo duomenis, adresą ir kontaktinius duomenis (telefoną, el. pašto adresą).
-
Po gavimo Pardavėjas el. paštu išsiunčia Klientui pranešimą apie užsakymo priėmimą, siųstą į nurodytą el. pašto adresą. Po to Pardavėjas, patikrinęs užsakymo įvykdymo galimybes, išsiunčia Klientui pranešimą, patvirtinantį užsakymą. Prekyba laikoma sudaryta, kai Klientas gauna pranešimą, patvirtinantį užsakymą.
5. Pranešimas, patvirtinantis užsakymą, apima nustatytas pardavimo sutarties sąlygas, įskaitant užsakytos Prekės kiekį ir tipą, visą mokėtiną kainą su pristatymo išlaidomis ir taikomomis nuolaidomis (jei taikoma).
V. Užsakymo įvykdymo laikas ir pristatymas
-
Pardavėjas įvykdo užsakymus pagal jų gavimo eilę (atsižvelgiant į šio Reglamento VI skyrių, 3-4 punktus).
-
Užsakymo įvykdymo laiką sudaro Prekės paruošimas, surinkimas, supakavimas ir perdavimas Pardavėjo. Vidutinė užsakymo įvykdymo trukmė yra nuo 5 iki 10 darbo dienų.
-
Jei užsakymas susideda iš kelių Produktų, turinčių skirtingą prieinamumą, ir turi būti pristatytas vienu siuntimu, užsakymo įvykdymo laikas priklausys nuo paskutinio užsakyto Produkto surinkimo laiko, nebent su Klientu buvo susitarta kitaip.
-
Užsakymo įvykdymo laikui pridedamas laikas, per kurį Produktas yra pristatomas Klientui per vežėją pagal Kliento pasirinktą pristatymo metodą. Informacija apie pristatymo metodus ir kainas pateikiama Klientui užsakymo pateikimo metu.
-
Užsakymai yra perduodami vežėjui tik darbo dienomis.
-
Gavęs siuntą, Klientas turi kruopščiai patikrinti pakuotės būklę ir turinį. Jei nustatomos žalos ar kitos neatitiktys, Klientas turi sudaryti žalos aktą kartu su kurjeriu ir informuoti Pardavėją.
- Pristatymo kaina apskaičiuojama priklausomai nuo prekių kiekio ir svorio. Pristatymo kaina prasideda nuo 30 PLN už siuntą iki 30 kg. Užsakymai įvykdomi pagal individualius Kliento poreikius, o pristatymas kiekvieną kartą apskaičiuojamas pirkinių krepšelyje.
VI. Mokėjimo metodai
-
Pardavėjas siūlo šias mokėjimo metodus:
-
-
Išankstinis apmokėjimas per elektroninį pavedimą naudojant Przelewy24 sistemą, kurią valdo PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, pagal sistemos taisykles (https://www.przelewy24.pl/regulamin).
- Išankstinis apmokėjimas naudojant imoje sistemą, kurią valdo ING Bank Šląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, įregistruotas Katovicų regiono teisme – Katovicuose – Rytų skyriuje pagal KRS numerį 0000005459, įstatinis kapitalas 130 100 000,00 PLN, pilnai sumokėtas, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
-
-
Apmokėjimas pristatymo metu (grynaisiais pinigais).
-
Klientas įsipareigoja atlikti mokėjimą per 7 darbo dienas nuo sutarties sudarymo dienos. Jei mokėjimas nebus atliktas per nurodytą terminą, pirkimo–pardavimo sutartis gali būti nutraukta.
-
Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą gavęs iš elektroninio mokėjimo sistemos operatoriaus informaciją apie sėkmingą Kliento mokėjimą.
-
Apmokėjimo pristatymo metu atveju Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą po jo patvirtinimo.
-
Pardavėjas dokumentuoja Produkto pardavimą kvitu arba PVM faktūra. Pirkimo įrodymas pateikiamas Klientui kartu su Preke arba elektroniniu būdu į Kliento nurodytą el. pašto adresą, kurį Klientas nurodė užsakymo metu.
VII. Garantija dėl Produkto trūkumų
-
Pagal 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso 556 straipsnį Pardavėjas atsako Klientui, jeigu parduotas Produktas turi fizinį arba teisinį trūkumą. Pardavėjas neatsako už garantiją, jeigu Klientas žinojo apie trūkumą sutarties sudarymo metu.
-
Produkto pristatymas pagal garantiją dėl trūkumų vyksta Pardavėjo sąskaita.
-
Pardavėjas atsako pagal garantiją, jeigu trūkumas nustatomas per dvejus metus nuo Produkto perdavimo Klientui dienos.
-
Pranešimą apie Produkto trūkumus reikia siųsti el. paštu adresu kontakt@sztachetyzmetalu arba raštu į Pardavėjo buveinės adresą. Pranešimą galima pateikti naudojant formą, kuri yra Reglamento 2 priedas.
-
Jei parduotas daiktas turi trūkumą, Klientas gali pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo arba atsisakyti sutarties, nebent Pardavėjas nedelsdamas ir be didelių nepatogumų Klientui pakeičia trūkumų turintį daiktą į tinkamos kokybės arba pašalina trūkumą. Šis apribojimas netaikomas, jei daiktas jau buvo pakeistas arba taisytas Pardavėjo arba Pardavėjas neįvykdė pareigos pakeisti daiktą į tinkamos kokybės arba pašalinti trūkumą.
-
Klientas gali, vietoj Pardavėjo siūlomo trūkumų šalinimo, reikalauti daikto pakeitimo į neturintį trūkumų arba, vietoj daikto pakeitimo, reikalauti pašalinti trūkumą, nebent pasirinktas būdas būtų neįmanomas arba reikalautų pernelyg didelių sąnaudų, palyginti su Pardavėjo siūlomu būdu.
-
Klientas negali atsisakyti sutarties, jei trūkumas yra nereikšmingas.
-
Jei būtina įvertinti fizinius trūkumus, Produktą reikia pristatyti adresu: PANDA Dawid Pańkowski, Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny.
-
Pardavėjas atsako į Kliento pranešimą per 14 kalendorinių dienų nuo jo gavimo dienos. Jei per nustatytą terminą atsakymas nepateikiamas, tai reiškia, kad pranešimas yra patenkintas.
-
Pardavėjas padengia produkto atsiėmimo, pristatymo, trūkumų šalinimo ar pakeitimo išlaidas.
VIII. Teisė atsisakyti sutarties
-
Klientas, kuris yra vartotojas, pagal 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 27 straipsnį turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties be jokios priežasties.
-
Teisė atsisakyti sutarties galioja per 14 kalendorinių dienų nuo Produkto gavimo Kliento arba trečiojo asmens, kurį jis nurodė, tačiau ne vežėjo.
-
Klientas gali atsisakyti sutarties, pateikdamas pareiškimą naudojant šių Taisyklių 1 priedą, išsiųsdamas jį el. paštu arba į Pardavėjo pašto adresą.
-
Kad būtų laikomasi 2 punkte nurodyto termino, pakanka išsiųsti pareiškimą apie atsisakymą nuo sutarties iki šio termino pabaigos.
-
Pardavėjas nedelsdamas patvirtins Klientui gavimą apie atsisakymą nuo sutarties.
-
Pardavėjas nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo pareiškimo gavimo, grąžins Klientui visas gautas sumas, įskaitant pristatymo išlaidas. Pardavėjas atliks grąžinimą naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią Klientas naudojo, nebent Klientas aiškiai sutiko su kitu grąžinimo būdu, kuris nekelia jokių papildomų išlaidų.
-
Jei Pardavėjas nepasiūlė pats atsiimti Produkto iš Kliento, jis gali sustabdyti grąžinimą iki Produkto gavimo arba iki Klientas pateiks įrodymą, kad produktas buvo išsiųstas atgal, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.
-
Jei Klientas pasirinko pristatymo būdą, kuris nėra pigiausias įprastas būdas, kurį siūlo Pardavėjas, Pardavėjas nėra įsipareigojęs grąžinti Klientui papildomas išlaidas.
-
Klientas privalo grąžinti prekę Pardavėjui arba perduoti ją Pardavėjo įgaliotam asmeniui nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo dienos, kai atsisakė sutarties, nebent Pardavėjas pasiūlė pats atsiimti Produktą. Kad būtų laikomasi termino, pakanka, jei Produktas bus išsiųstas iki 14 dienų pabaigos.
-
Klientas privalo padengti tik tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
-
Produktas turi būti grąžintas adresu: PANDA Dawid Pańkowski, Koplany 15a, 16-061 Juchnowiec Kościelny.
-
Jei atsisakoma nuo sutarties, vartotojas atsako už prekei sumažintą vertę, jeigu ši sumažėjo dėl naudojimosi ja daugiau nei būtina norint nustatyti produkto pobūdį, savybes ir veikimą.
-
Teisė atsisakyti sutarties netaikoma Klientui, kai tai susiję su sutartimis, nurodytomis 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnyje, įskaitant sutartis, kurių objektas yra nepagamintos pagal užsakymą prekės, pagamintos pagal vartotojo specifikacijas arba skirtos patenkinti jo individualius poreikius.
IX. Teisė atsisakyti nuotolinės paslaugos sutarties ir pretenzijų nagrinėjimas
-
Dėl nuolatinių ir neriboto galiojimo nuotolinių paslaugų sutarčių Klientas turi teisę jas nutraukti. Klientas gali nutraukti sutartį nedelsiant ir be priežasties, išsiųsdamas pranešimą apie sutarties nutraukimą el. paštu adresu kontakt@sztachetyzmetalu.
-
Pardavėjas pasilieka teisę nutraukti nuolatines ir neriboto galiojimo nuotolinių paslaugų sutartis su 14 dienų įspėjimu, jei Klientas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas.
-
Jei Pardavėjas nesuteikia paslaugų per Internetinę parduotuvę arba jos yra suteikiamos netinkamai, Klientas turi teisę pateikti pretenziją el. paštu adresu kontakt@sztachetyzmetalu.
-
Teisingai pateikta pretenzija turi apimti Kliento duomenis (vardą, pavardę arba įmonės pavadinimą, gyvenamosios vietos adresą arba įmonės buveinės adresą, el. pašto adresą), pretenzijos objektą, nurodant laikotarpį, kuriam taikoma pretenzija, ir aplinkybes, pagrindžiančias pretenziją.
-
Pardavėjas išnagrinės pretenziją per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo.
- Pirkėjas (Vartotojas ir Verslininkas, turintis Vartotojo teises) turi teisę raštu atsisakyti sudarytos sutarties be priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo sutarties sudarymo pagal 2014 m. gegužės 30 d. įstatymą (2014 m. LRT leidimas Nr. 827 su pakeitimais). Rašytinio atsisakymo atveju Klientas privalo grąžinti prekę per 14 (keturiolika) dienų.
- Šis teisinis įgaliojimas taip pat taikomas fiziniam asmeniui – Verslininkui, turinčiam Vartotojo teises, kuris sudaro sutartį tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ši sutartis nėra profesinio pobūdžio, ypač atsižvelgiant į jo vykdomą verslą, įrašytą Centrinėje verslo registracijoje.
- Verslininkas su Vartotojo teisėmis – Klientas, esantis fizinis asmuo, sudarantis Pardavimo sutartį tiesiogiai susijusią su savo verslo veikla, kai iš sutarties turinio matyti, kad ši sutartis nėra profesinio pobūdžio, ypač atsižvelgiant į veiklos rūšį, nurodytą pagal Centrinės verslo veiklos registrą.
Nuostatos, taikomos verslininkams
-
Šios nuostatos taikomos tik Klientams, kurie nėra vartotojai pagal 1964 m. Civilinio kodekso 221 straipsnį.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w każdym czasie o ile Produkt nie został wydany Klientowi, osobie trzeciej działającej w imieniu Klienta lub przewoźnikowi realizującemu dostawę do Klienta. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
-
Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties bet kuriuo metu, jeigu Produktas nebuvo perduotas Klientui, trečiajam asmeniui, veikiančiam Kliento vardu, arba vežėjui, kuris vykdo pristatymą Klientui. Pardavėjo atsisakymas nuo sutarties nesukelia Klientui jokių pretenzijų prieš Pardavėją.
-
Pardavėjas pasilieka teisę riboti mokėjimo metodus, prieinamus Internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti visiško arba dalinio išankstinio apmokėjimo už užsakymą, nepriklausomai nuo Kliento pasirinkto mokėjimo metodo.
-
Pagal 1964 m. Civilinio kodekso 558 straipsnį, parduodant Produktą Klientui, kuris nėra vartotojas, Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją neįsigalioja.
-
Pagal 1964 m. Civilinio kodekso 548 §1, kai Pardavėjas perduoda Produktą Klientui, trečiajam asmeniui, kurį nurodė Klientas, arba vežėjui, Klientui pereina visi su produktu susiję naudą ir naštą bei atsakomybė už atsitiktinį produkto praradimą arba sugadinimą.
- Pardavėjo atsakomybė Klientui yra ribojama tik realiais nuostoliais, kuriuos Klientas patyrė dėl netinkamo sutarties įvykdymo, ir šiuo atveju Pardavėjo atsakomybė neviršija Kliento pateikto užsakymo vertės.
Pretenzijų nagrinėjimo procedūra
PANDA Dawid Pańkowski atsako prieš Vartotoją ir Verslininką su Vartotojo teisėmis už prekių neatitikimą pardavimo sutarčiai, kuris egzistuoja prekei pristatant ir pasireiškia per dvejus metus nuo jos perdavimo arba minimalios galiojimo trukmės pabaigos.
PANDA Dawid Pańkowski atsako prieš Vartotoją ir Verslininką su Vartotojo teisėmis pagal 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymą (2014 m. LRT leidimas Nr. 2337).
Pretenziją gali pateikti Vartotojas arba Verslininkas su Vartotojo teisėmis raštu arba el. paštu ir išsiųsti ją į adresą kontakt@metalo-tvoros.lt.
XI. Atsakomybė
-
Pardavėjas neatsako už tai, kad Klientas pateikė klaidingus duomenis (ypač pateikdamas klaidingus duomenis formose, esančiose internetinėje parduotuvėje) arba už Kliento veiksmus, kurie trukdo ar neleidžia teikti ir įvykdyti paslaugas Pardavėjui.
-
Pardavėjas neatsako už pasekmes, kai Klientas naudojasi Internetine parduotuve nesilaikydamas šių Taisyklių nuostatų, galiojančių teisės aktų bei visuomenės elgesio normų ar papročių.
-
Pardavėjas pasilieka teisę sustabdyti arba nutraukti tam tikrų funkcionalumų teikimą Internetinėje parduotuvėje, atsižvelgiant į techninės bazės arba programinės įrangos priežiūros, tikrinimo ar plėtros poreikį. Tam tikrų funkcionalumų teikimo sustabdymas ar nutraukimas negali pažeisti Kliento teisių.
XII. Intelektinė nuosavybė
-
Visos medžiagos, paskelbtos Internetinėje parduotuvėje (įskaitant grafiką, tekstus, puslapių išdėstymą ir logotipus), kurios nėra Kliento ar kitų tiekėjų pateiktos, yra saugomos pagal autorines teises ir yra išimtinė Pardavėjo nuosavybė. Šių medžiagų naudojimas be rašytinio Pardavėjo sutikimo sukels civilinę ir baudžiamąją atsakomybę.
-
Klientas įsipareigoja naudotis visomis medžiagomis, paskelbtomis Internetinėje parduotuvėje, tik asmeniniams poreikiams. Medžiagų naudojimas kitu tikslu yra leidžiamas tik tuo atveju, jei tai aiškiai nurodė Pardavėjas.
-
Naudojimasis Internetine parduotuve, įskaitant tekstinių, grafinės, nuotraukų, programų, duomenų bazių ar kitų medžiagų naudojimą, nereiškia, kad Klientas įgyja bet kokias teises į šias medžiagas, ir ypač tai nereiškia autorinių teisių, gretutinių teisių ar licencijos įgijimo.
-
Be aiškaus Pardavėjo sutikimo draudžiama atlikti šiuos veiksmus:
-
-
kopijuoti, keisti ir elektroniniu būdu ar kitokiu būdu perduoti Internetinę parduotuvę ar jos dalis, taip pat konkrečias medžiagas, pateikiamas per ją;
-
-
platinti bet kokiu būdu Internetinėje parduotuvėje paskelbtas medžiagas;
-
-
atsisiųsti duomenų bazės turinį ir vėl jį naudoti visą ar dalimis.
XIII. Baigiamieji nuostatai
-
Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles. Apie Taisyklių pakeitimus Pardavėjas informuos Internetinėje parduotuvėje ne vėliau kaip 14 kalendorinių dienų prieš pakeitimų įsigaliojimą. Taisyklių pakeitimai netaikomi Klientams, kurie pateikė užsakymą galiojant ankstesnei Taisyklių versijai. Taisyklių pakeitimai, galiojant nuolatinėms sutartims, bus privalomi kitai šaliai, jei laikomasi 384 straipsnyje nurodytų reikalavimų ir šalis nepateikė pranešimo apie sutarties nutraukimą per 14 kalendorinių dienų.
-
Visais kitais klausimais, kurių nesprendžia šios Taisyklės, taikomi atitinkami Lenkijos teisės aktai.
-
Klientas turi teisę pasinaudoti išankstinio ginčų sprendimo metodais ir reikalauti kompensacijos už užsakymus, pateiktus Internetinėje parduotuvėje. Tai apima:
Ginčo dėl materialinių teisių, kilusių iš pardavimo ir paslaugų teikimo sutarčių, atveju kreipimąsi į Nuolatinį vartotojų arbitražo teismą, veikiančią prie atitinkamo Vyriausybinio prekybos inspekcijos regiono;
Kreipimąsi į Vyriausybinį prekybos inspekcijos regiono inspektorių Białystoke (http://www.bialystok.wiih.gov.pl/), siekiant imtis veiksmų, kad ginčas būtų išspręstas ne teismo keliu pagal 2016 m. rugsėjo 23 d. įstatymą dėl ne teismo vartotojų ginčų sprendimo (2016 m. LRT leidimas Nr. 1823).
- Nepriklausomai nuo 3 dalies, Klientas taip pat gali kreiptis pagalbos į miesto (savivaldybės) vartotojų teisių gynėją. Visi reikalingi duomenys yra pateikiami Vartotojų ir konkurencijos apsaugos tarnybos svetainėje www.uokik.gov.pl.
Klientas, būdamas vartotoju, taip pat gali pasinaudoti elektroniniu ginčų sprendimo metodu su Pardavėju per ODR platformą, kuri pasiekiama adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Ginčai, kilę dėl paslaugų teikimo pagal šias Taisykles, bus sprendžiami:
-
-
Įprastoje teisme pagal Kliento pasirinkimą, pagal galiojančius Lenkijos teisės aktus, jei Klientas yra vartotojas,
-
Įprastoje teisme pagal Pardavėjo buveinės vietą, jei Klientas nėra vartotojas.
-
Priedai prie Taisyklių yra jų neatskiriama dalis.
-
Šios Taisyklės įsigalioja 2020 m. gegužės 7 d.